..

S V 7 M T H (d+s)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ SV7MTH




Το ξεκίνημα μου από τα fm και συνεχίζω ακούραστος εραστής της τέχνης
Όταν για πρώτη φορά άκουσα σε μια ζήτηση τριών ατόμων στο γυμνάσιο το φθινόπωρο του1982 εκτων τριών της παρέας ήταν και ο φίλος μου ο Δημήτρης o ΠΑΝΘΗΡΑΣ SV7FSV . Ακούγοντας τους από μακριά με τεντωμένα τα αυτιά μου για το ραδιόφωνο και για την ραδιοφωνική εκπομπή μαγεύτηκα έχοντας ένα μικρόφωνο ένα σταθμό εκπομπής μια κεραία είσαι στον αέρα και σε ακούνε στο ραδιόφωνο τους . Εκείνη την στιγμή μπήκε ένα μικρόβιο μέσα μου. Αυτοί ήταν πιο μπροστά από μένα αλλά εγώ έβαλλα τα δυνατά μου να τους φτάσω. Μαζεύοντας μετά δυσκολίας κάποια χρήματα αγόρασα ένα πομπό τρανζίστορ 1 watt όπου κάλυψα μια ακτίνα ενός χιλιόμετρου . Δεν ικανοποιήθηκα σε αυτήν την εμβέλεια του ενός χιλιομέτρου και αναζητούσα πιο μεγάλη ισχύ για να ακουστή πιο μακριά η φωνή μου έψαξα να βρω ένα σχέδιο για μεγάλο μηχάνημα με πιο πολλά watt. Δεν μου έδινε κανένας, αφού ήταν παράνομο μετα δυσκολίας μου έδωσε ένα θεωρητικό σχέδιο σχεδιασμένο σένα φύλο χαρτί με την λυχνία EL504 ο Δημήτρης ο πάνθηρας και μου λέει πρόσεξε μην το πεις σε κανένα . Hρθαν τα Χριστούγεννα και με το φιλοδοριμα τον συγγενών αρχίζω να μαζεύω τα μισά υλικά από το γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών SIGMA βουργαζοπουλος το οποίο βρισκόταν στην πόλη μας και έχει κλείσει , τα υπόλοιπα μισά υλικά τα πείρα το Πάσχα . Μετά το Πάσχα ξεκίνησα το μοντάρισμα πάνω στο ανοιχτό σασί Π , τοποθέτησα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα . Αφού τοποθετηθήκαν έγινε ο τελευταίος έλεγχος. Έκανα τον σταυρό μου και εβαλα το καλώδιο στην μπριζα ελέγχοντας τη φάση να μην είναι στο σασι Συκοσα το διακόπτη στην θέση ΟΝ. Η καρδιά μου εκείνη την στιγμή χτυπούσε ανεξέλεγκτα , ένα σωρό σκέψεις βασάνιζαν το μυαλό μου, θα δουλέψει ,θα κάνει κανένα μπαμ, θα πάρει κανένα εξάρτημα φωτιά, και ωμός το νήμα της λυχνίας έχει ανάψει ωμός ο πομπός δεν λειτουργεί κοιτάζοντας το θεωρητικό σχέδιο και τον σταθμο εκπομπής που έχω φτιάξει βλέπω ότι είναι όλα σωστά .Το κεφάλι μου πήγε να σπάσει τα παράτησα . Την άλλη μέρα παίρνω την κατασκευή στο γυμνάσιο βρίσκω τον πάνθηρα και τελειώνοντας τα μαθήματα της ημέρας κατευθυνόμαστε στο σπίτι του με απορίες για τι δεν δουλεύει . Μπήκαμε στο σπίτι του ξετιλιγο τις εφημερίδες που έκρυψα τον πομπό και αρχίζει ο έλεγχος. Η πρώτη κουβέντα του πάνθηρα ήταν, τάση έδωσες στη δίοδο, και που να ξέρω ότι θέλει τάση του απαντώ. Συνδέει την φάση στη δίοδο και η συσκευή μου λειτούργησε μετά το ανάμα των νημάτων της λυχνίας. Γυρίζοντας τον μεταβλητό πυκνωτή ένας γλυκός βόμβος κάθισε στο φύσημα τις μπαντας τoν fm .Κλείνω το διακόπτη και με μεγάλη χαρά κατευθύνομαι στο σπίτι μου με το μεγάλο μηχάνημα που είχα . Έτσι άρχισαν η πρώτες εκπομπές στον ελεύθερο χρόνο μου με το χαρακτηριστικό ψευδονειμο o Στέλιος ο 829 SV7MTH. Πριν το τέλος των εκπομπών για 4 χρόνια συνέχισα με χαρακτηριστικό ψευδονιμο ΠΡΩΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΞΑΝΘΗΣ όπου και τελείωσαν η εκπομπές το 1992. Στο ξεκίνημα μας ήμασταν μικρή και άπειροι στις κατασκευές και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να γίνονται παρεμβολές . Κάποια μέρα κάνοντας παρεμβολές στην τηλεόραση με άκουσε ο φιλος μου ο Παναγιώτης ο SILVANIA SV7MTD ο οποίος ενθουσιάστηκε και κόλλησε αυτός το μικρόβιο του ωραίου χόμπι εκείνης της εποχής , με πολλά προγράμματα και αφιερώσεις στα αγαπημένα πρόσωπα .
ΔΑΗΛΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
829 / ΠΡΩΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΞΑΝΘΗΣ
D+S
SV7MTH